En kreativ rådgiver
Med denne tjenesten kan vi være det du trenger. En sparringspartner i startfasen, der innspill, gode ideer og kreative løsninger vil være til god hjelp for å komme videre, eller vi kan komme inn som en rådgiver for et prosjekt som har stagnert, eller ikke fungert optimalt. Andre ganger trenger man nye øyne på driften, for å finne ut hvordan man kan omstille eller utvikle produkt og tjeneste.
Vi tar gjerne jobben med å utarbeide strategier og planer for merkevarebygging og identitet, og utarbeide en plan for markedsføring og kommunikasjon. Vi ser det store bildet, og løsningene du ikke visste fantes… enda.
Økt tilstedeværelse
Et supplement til markedsavdeling, eller kanskje rett og slett den nye markedsavdelingen? En hjelpende hånd kan være greit å ha for de fleste. Mange bedrifter har godt etablerte markedsavdelinger, men kan likevel ha behov for ekstra materiale, eller noe nytt i perioder. Andre har ikke noen markedsavdeling i det hele tatt, men trenger hjelp likevel. Vi er godt vant til begge deler, og tilpasser oss situasjonen hver gang. Det er dette vi kaller kreativ rådgiver. Ved å bruke et eksternt selskap som hjelp mener vi at du får brukt tiden effektivt, får ærligere tilbakemeldinger, og dermed bedre resultat.
PR, Reklame, Markedsføring, kommunikasjon, Kampanje – kjært barn har mange navn. Det handler alltid om økt synlighet, styrket merkevare og god kommunikasjon. Fortell oss hva du vil ha gjort.
Scandiqual
Scandiqual PIRKS er et spesialutviklet produkt fra Adrenalin Media. Dette retter seg mot kunder i reiseliv- og overnattingsbransjen, og er et nytt verktøy i markedsarbeidet. Scandiqual kan hjelpe til med å oppdage sammenhengen mellom kundens forventninger, og produktet dere faktisk leverer. Er kvaliteten og merkevaren slik dere tror den er, eller kommuniserer dere noe annet? Er det sammenheng mellom presentasjon og det faktiske produktet? Hvordan er synligheten i sosiale medier, og på nett generelt?
Ved å bruke Scandiqual PIRKS-rapporter får dere en oversikt over hvordan presentasjon, informasjon, rutiner, kvalitet og service oppleves av sluttbrukeren. Er det dissonans mellom produktet dere leverer og produktet dere kommuniserer? Rapporten vil svare på disse spørsmålene og gi dere en oversikt, og et nytt verktøy dere kan bruke i markedsarbeidet til virksomheten.
La oss sjekke din merkevarekommunikasjon
Kontakt
Vil du vite mer, eller ønsker du å avtale tid til et møte med oss? Ta kontakt med oss for å høre hvordan vi kan hjelpe deg og din bedrift.